Η Αλίκη είναι ένα κορίτσι που µπαίνει στην εφηβεία και ο πατριός της αρχίζει σταδιακά να την προσεγγίζει σεξουαλικά, ώσπου τη βιάζει κατ’ εξακολούθηση. Εκείνη, δεν λέει σε κανέναν τι της συµβαίνει και προσπαθεί να βρει λύσεις για να ξεφύγει. Καταλήγει ότι ο µόνος τρόπος για να τον σταµατήσει, είναι να σπουδάσει σε επαρχιακή πόλη και ν’ αποµακρυνθεί απ’ τον πατριό-βιαστή της. Παράλληλα, αποφασίζει ότι, αφού δεν µπορεί να τιµωρήσει εκείνον για τις πράξεις του, θα εκδικηθεί άντρες που, ενώ έχουν τα πάντα (γυναίκα, οικογένεια, δουλειά, χρήµατα), ψάχνουν την επιβεβαίωση µια νεαρής γυναίκας. Ορµώµενη απ’ τον µύθο της Μέδουσας που πέτρωνε τους άντρες, η Αλίκη αποφασίζει να τους «πετρώνει», παίρνοντάς τους τη σταθερότητα που δίνει στον άντρα αυτοπεποίθηση και εξουσία πάνω στις γυναίκες. Καταφέρνει να φύγει και να πραγµατοποιήσει το σχέδιό της, όµως ο πατριός της την ακολουθεί και συνεχίζει να την κακοποιεί. Ο ρόλος της ως Μέδουσα τη µετατρέπει από θύµα σε θύτη και η νέα της ζωή, µε αποκορύφωµα τον έρωτα, την κάνουν να συνειδητοποιήσει ότι δεν θέλει πλέον να εκδικηθεί, αλλά να ζήσει όπως κάθε άλλη κοπέλα. Ένα θεατρικό έργο που θίγει την σεξουαλική κακοποίηση και την έμφυλη βία.
Μέδουσα
100 σε απόθεμα
Ο Κωνσταντίνος Παλίλης είναι συγγραφέας και σκηνοθέτης. Γεννήθηκε στις 3 Ιανουαρίου του 1990, στον Πειραιά. Είναι πτυχιούχος του εργαστηρίου δηµιουργικής γραφής Tabula Rasa, ενώ έχει παρακολουθήσει και σεµινάρια υποκριτικής. Έχει γράψει και σκηνοθετήσει σε συνεργασία µε την Μαρία Σ. Αποστολάτου τα θεατρικά έργα Η εκδίκηση είναι γένους Θηλυκού, Ήτοι µεν πρώτιστα άνθρωπος γένετο, Το Μαγαζάκι των αυτοκτονιών (διασκευή), Μέδουσα, κοινωνικός µονόλογος µε θέµα τη σεξουαλική κακοποίηση των γυναικών, η παράσταση, µάλιστα, τέθηκε υπό την αιγίδα της Γενικής Γραµµατείας Δηµογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των φύλων, Τα εγγόνια της Νικολίτσας. Έχει γράψει, σκηνοθετήσει και παίξει ως ηθοποιός στην παιδική παράσταση Η Γκρι Πόλη, η οποία διασκευάστηκε και εκδόθηκε σε βιβλίο µαζί µε το cd µε τα πρωτότυπα τραγούδια του έργου απ’ τις εκδόσεις iWrite. Έχει γράψει κείµενα και είχε την καλλιτεχνική επιµέλεια σε διάφορα stand up comedy shows, ενώ συµµετείχε στο πολυσυγγραφικό µυθιστόρηµα Εξ αποστάσεως. Τα τελευταία χρόνια έχει διδάξει πληθώρα σεµιναρίων υποκριτικής, συγγραφής παραµυθιού, λογοτεχνικού κειµένου και θεατρικού έργου.
Η Μαρία Σ. Αποστολάτου είναι συγγραφέας, ηθοποιός, σκηνοθέτης και νηπιαγωγός. Γεννήθηκε στις 30 Νοεµβρίου του 1995, στην Πάτρα. Είναι πτυχιούχος του εργαστηρίου δηµιουργικής γραφής Tabula Rasa, πτυχιούχος του Τµήµατος Επιστηµών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Πανεπιστηµίου Πατρών και της ανωτέρας δραµατικής σχολής Ίασµος. Έχει γράψει και σκηνοθετήσει, σε συνεργασία µε τον Κωνσταντίνο Παλίλη, τα θεατρικά έργα Η εκδίκηση είναι γένους Θηλυκού, Ήτοι µεν πρώτιστα άνθρωπος γένετο, Το Μαγαζάκι των αυτοκτονιών (διασκευή), Μέδουσα, κοινωνικός µονόλογος µε θέµα τη σεξουαλική κακοποίηση των γυναικών, η παράσταση, µάλιστα, τέθηκε υπό την αιγίδα της Γενικής Γραµµατείας Δηµογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των φύλων, Τα εγγόνια της Νικολίτσας. Έχει γράψει, σκηνοθετήσει και παίξει ως ηθοποιός στην παιδική παράσταση Η Γκρι Πόλη, η οποία διασκευάστηκε και εκδόθηκε σε βιβλίο µαζί µε το cd µε τα πρωτότυπα τραγούδια του έργου απ’ τις εκδόσεις iWrite και έχει συµµετάσχει ως performer σε διάφορα stand up comedy shows. Μαζί µε τον Κωνσταντίνο Παλίλη, από το 2015, είναι ιδρυτικά µέλη και διαχειριστές του εργαστηρίου τεχνών Θέσπις, µε έδρα την Πάτρα.
3 κριτικές για Μέδουσα
Μόνο συνδεδεμένοι πελάτες που έχουν αγοράσει αυτό το προϊόν μπορούν να αφήσουν μία αξιολόγηση.
-Σταματία Καλλιβωκά, patrasevents.gr
Βάρος | 0.5 kg |
---|---|
Συγγραφέας | |
Σελίδες | 38 |
Διαστάσεις | 14×21 cm |
Εκδοτικός Οίκος | Εκδόσεις iWrite |
ISBN | 978-960-627-389-6 |
Βάρος | 0.5 kg |
Σχετικά προϊόντα
Υπόγεια Αθήνα
Η πλέον τεκμηριωμένη έρευνα για τα μυστικά που κρύβονται κάτω από την πρωτεύουσα
Κάρπαθος – Στη κόχη του αρχιπελάγους
Το νησί με τη ματιά των ξένων χαρτογράφων και περιηγητών (1420-1903)
Συμβουλές Υγείας από τη Θιβετανική Παράδοση
Παραδοσιακές και αποτελεσματικές θιβετανικές ιατρικές πρακτικές
Ηλιάνα –
Βαθύ κείμενο με πολλά νοήματα που σε βάζουν σε σκέψεις. Είναι ένας καθρέφτης της κοινωνίας. Το γεγονός ότι είναι θεατρικό κείμενο δεν με επηρέασε καθόλου, είναι εύκολο να το διαβάσεις και κατανοητό σαν διήγημα.
Ελένη –
Μια ιστορία που αξίζει να την διαβάσεις. Ένα βιβλίο που πρέπει να έχει κάθε βιβλιοθήκη! Εξαιρετικό ψυχογράφημα μιας τέτοιας ηρωΐδας, θα μπορούσε να είναι μια ακόμα αληθινή ιστορία από αυτές που ακούμε πλέον καθημερινά στις ειδήσεις.
Θέσπις –
Δεν φαίνεται καθόλου ότι είναι θεατρικό έργο, θα μπορούσε να είναι διήγημα. Εύκολο στην ανάγνωση και κατανοητό!