Επιλογή Σελίδας
Προσφορά!

Τελικά, πώς σκέφτεται ένας καταναλωτής;

(3 αξιολογήσεις πελατών)

12.00  10.80 

Τι είναι αυτό που πείθει έναν καταναλωτή να πατήσει το “buy button”;

Ποια κρίσιµα ερεθίσµατα λαµβάνει προκειµένου να πάρει µια αγοραστική απόφαση;

Το πρόβληµα στην προσπάθεια απάντησης των παραπάνω ή παρόµοιων ερωτηµάτων είναι ότι το πολυσύνθετο φαινόµενο της Συµπεριφοράς Καταναλωτή µελετάται µονοδιάστατα.Άραγε, είναι ικανή από µόνη της η επιστηµονική θεωρία να εξηγήσει το πώς σκέφτεται ένας καταναλωτής; Από την άλλη, µπορούµε να στηριχθούµε αποκλειστικά στις προσωπικές απόψεις των ανθρώπων της αγοράς;

Για πρώτη φορά επιχειρείται η ουσιαστική σύνδεση της βιβλιογραφίας του µάρκετινγκ και της συµπεριφοράς καταναλωτή µε την εµπειρία της αληθινής αγοράς. 16 υψηλόβαθµα στελέχη µεγάλων εταιρειών και επιχειρηµατίες σχολιάζουν την ακαδηµαϊκή θεωρία µε σκοπό τη ρεαλιστική ανίχνευση των αναγκών ενός καταναλωτή. Αναλύονται σύγχρονες έννοιες του µάρκετινγκ όπως το Νευροµάρκετινγκ και το Ολιστικό µάρκετινγκ.

Στην τελευταία ενότητα υπάρχει ακόµα µία καινοτοµία: η αντιµετώπιση του Πολίτη ως Ψηφιακού Καταναλωτή. Σχολιάζουν σηµαντικά πρόσωπα της πολιτικής σκηνής.

Αυτό το βιβλίο θα σε κάνει να δεις την αγορά µε µια άλλη µατιά.

Product Description

Ο Νίκος Κανέλλος έχει σπουδάσει µαθηµατικά και χρηµατοοικονοµικά σε επίπεδο master. Είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώµατος από το ΕΜΠ στη γνωστική περιοχή της Οικονοµικής και Στρατηγικής Ανάλυσης της Καινοτοµίας και των Σύγχρονων Τεχνολογιών.

Είναι µεταδιδακτορικός ερευνητής στο Εργαστήριο Βιοµηχανικής & Ενεργειακής Οικονοµίας της σχολής Χηµικών Μηχανικών ΕΜΠ.

Επιπλέον από το 2019 διδάσκει στο Πανεπιστήµιο Αιγαίου. Δραστηριοποιείται επιχειρηµατικά στον χώρο της Δευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης από το 2009.

Είναι µέλος της Ελληνικής Μαθηµατικής Εταιρείας και του Οικονοµικού Επιµελητηρίου Ελλάδος.

Είναι εργασιοµανής και θεωρεί ότι δεν υπάρχει τίποτα πιο σπουδαίο από το να µιλάει και να εµπνέει κανείς µέσα από τη δουλειά του.

Μια αγαπηµένη φράση του είναι: «Προσπάθησε να γίνεις όχι επιτυχηµένος άνθρωπος, αλλά άνθρωπος µε αξίες» (Άλµπερτ Αϊνστάιν).

Έχει τεράστια αδυναµία στις δύο κόρες του.

Additional Information

Συγγραφέας

Νίκος Κανέλλος

Σελίδες

156

Διαστάσεις

14 x 21 cm

Εκδοτικός Οίκος

Εκδόσεις iWrite

ISBN

978-960-627-188-5

3 κριτικές για Τελικά, πώς σκέφτεται ένας καταναλωτής;

  1. arva

    Συγχαρητήρια!!

  2. Λάουρα

    Συγχαρητήρια

  3. Θανάσης

    Εκπληκτικό βιβλίο!!!

Προσθήκη μίας αξιολόγησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Μπορεί επίσης να σας αρέσει…

  • Κάνε τη ζωή σου απλή και τις πωλήσεις σου παιχνίδι, Ευάγγελος Ανδριόπουλος, Εκδόσεις iWrite - www.iWrite.gr

    Κάνε τη ζωή σου απλή και τις πωλήσεις σου παιχνίδι

    10.00 
  • Προσφορά! Οδυσσέας Κόλλιας, Νευρομάρκετινγκ, Εκδόσεις iWrite - www.iWrite.gr

    Νευρομάρκετινγκ

    15.00  13.50 
  • Marketing Breakfast Κατανόησε & Εφάρμοσε, Γιώργος Κιτής, Εκδόσεις iWrite - www.iWrite.gr

    Marketing Breakfast Κατανόησε & Εφάρμοσε

    14.00 

Pin It on Pinterest

Share This
X