Το βιβλίο αυτό γράφτηκε για να καλύψει τις διδακτικές ανάγκες του Μαθήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, των φοιτητών των ΑΕΙ (Πανεπιστήμια και ΤΕΙ). Απευθύνεται όμως και σε κάθε ενδιαφερόμενο (επιστήμονα, στέλεχος επιχειρήσεων, επιχειρηματία, κτλ.), ο οποίος επιθυμεί να έρθει σε επαφή με ζητήματα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Βέβαια ένα διδακτικό εγχειρίδιο δεν πρέπει να είναι πάρα πολύ εκτεταμένο. Για ο λόγο αυτό δεν καλύψαμε όλα τα θεματικά πεδία του σύγχρονου Management. Εξάλλου είναι τόσο πολλές οι δημοσιεύσεις και τα πεδία έρευνας που ανακοινώνονται και αναπτύσσονται κάθε χρόνο σε αυτό το γνωστικό αντικείμενο, που είναι πολύ δύσκολο να τις παρακολουθήσει κανείς, και ακόμη δυσκολότερο (αν όχι ακατόρθωτο), να τις συμπεριλάβει σε ένα διδακτικό εγχειρίδιο. Στόχευσή μας είναι να υποκινήσουμε τους ενδιαφερόμενους προκειμένου να έλθουν σε επαφή με τους βασικούς μηχανισμούς – εργαλεία δράσης του Management στον επιχειρησιακό χώρο. Επιχειρούμε να απαντήσουμε σε ερωτήματα όπως: Γιατί θεωρείται το Management ως ο τέταρτος συντελεστής παραγωγής; Ποια στοιχεία είναι αυτά που το καθιστούν τόσο απαραίτητο στις σημερινές συνθήκες πολυπλοκότητας της παγκοσμιοποιημένης αγοράς; Ποιες έννοιες πρέπει να γνωρίζει απαραίτητα ο επιστήμονας, το κάθε στέλεχος, ο κάθε εργαζόμενος, αλλά και αυτός που έρχεται σε επαφή με επιχειρηματικές δραστηριότητες; Ποιες στοιχειώδεις γνώσεις πρέπει να κατέχει σε σχέση με την λειτουργία της αγοράς, αυτός που ασχολείται με την παραγωγική διαδικασία (αγαθών και υπηρεσιών); Φτάνει μόνο η εμπειρική γνώση που επικαλούνται κάποιοι, για να αντιμετωπίσει κάποια επιχείρηση τις πολύπλοκες συνθήκες της ελεύθερης, ελληνικής ή διεθνούς αγοράς; Ποια είναι η συμβολή των νέων τάσεων που αναπτύσσονται σε παγκόσμιο επίπεδο όσον αφορά την επιχειρηματική δραστηριότητα; Τα παραπάνω αποτελούν μόνο μερικά από τα κρίσιμα ερωτήματα που θέτει η ελληνική και διεθνής πραγματικότητα. Οι επιχειρήσεις για να καταστούν ανταγωνιστικές, είναι απαραίτητο να έχουν πληροφορημένους συνεργάτες και εξειδικευμένα στελέχη. Κάθε οικονομική (και όχι μόνο) δραστηριότητα, γίνεται ανταγωνιστική με τη συμβολή των συνεργατών της, οι οποίοι παράγουν τα αγαθά και προσφέρουν τις υπηρεσίες της. Τα άτομα είναι αυτά που πρέπει να παράγουν εκροές, τις οποίες θα τοποθετήσει η επιχείρηση στην αγορά προκειμένου να αποκτήσει συγκριτικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Τα συγκριτικά πλεονεκτήματα δε δημιουργούνται ούτε τυχαία, αλλά ούτε χωρίς προσπάθεια και προγραμματισμό. Δημιουργούνται μόνο μετά από συσσώρευση και αξιοποίηση συνδυασμών γνώσης: Θεωρητικής και εμπειρικής. Για το λόγο αυτό σε κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα (και όχι μόνο), πρέπει να υπάρχει συνεχής και συνεπής και αμφίδρομη συνεργασία των στελεχών όλων των επιπέδων της. Οι φοιτητές μας, οι οποίοι θα στελεχώσουν τις επιχειρήσεις κατά τα επόμενα χρόνια, θα πρέπει να συνειδητοποιήσουν, ότι για τη βελτίωση της ανταγωνιστικής ικανότητας των δράσεων στις οποίες θα συμμετέχουν, πρέπει να εισάγουν σε αυτές καινοτόμες μεθόδους και τεχνικές. Να προτείνουν βελτιωτικές δράσεις, τόσο για τις παραγωγικές διαδικασίες, όσο και για τα ίδια τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες. Για να το πετύχουν αυτό θα πρέπει να είναι κάτοχοι ενός κρίσιμου επιπέδου γνώσεων για τη λειτουργία τόσο των ίδιων των επιχειρήσεων, όσο και του περιβάλλοντος, στο οποίο αυτές δραστηριοποιούνται. Στην κατεύθυνση αυτή προσπαθεί να προσθέσει ένα μικρό λιθαράκι το εγχειρίδιο αυτό, το οποίο θέτουμε στη διάθεση των αναγνωστών μας. Πιστεύουμε ότι θα βρει γόνιμο έδαφος, προκειμένου να εκπληρώσει το στόχο, για τον οποίο εκδίδεται. Φυσικά όπως σε όλα τα πράγματα, σημασία δεν έχουν οι προθέσεις αλλά το αποτέλεσμα. Στη συγγραφή αυτού του εγχειριδίου με βοήθησαν οι φοιτητές μου στο ΑΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ, στους οποίους και το αφιερώνω. Οι παρατηρήσεις τους και οι κρίσεις τους σε ορισμένα ζητήματα στάθηκαν αφορμή να τονίσω αρκετά σημεία. Θα ήθελα να εκφράσω όμως τις ιδιαίτερες ευχαριστίες μου σε τρία άτομα: στη ΜΑΝΤΖΑΡΗ Ελισάβετ, πτυχιούχο του τμήματος ΟΔΕ του Πανεπιστημίου ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ και υποψήφια Διδάκτορα στο τμήμα Λογιστικής του University of Portsmouth και στους φοιτητές του τμήματος Λογιστικής της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του ΑΤΕΙ Σερρών, Γεωργιάδη Σπύρο και Βασιλειάδη Κώστα για τη βοήθεια που μου προσέφεραν κατά τη συγγραφή του βιβλίου αυτού. Είναι όμως αυτονόητο, ότι για τα λάθη και τις παραλήψεις, την πλήρη ευθύνη φέρει ο συγγραφέας.
Previous product
Back to products Κολυμπώντας στον Βυθό του Ουρανού 16.00 € 14.40 €
Next product
Το Λεωφορείο 9.00 € 8.10 €
Σύγχρονο Management
Συγγραφέας:
Μαντζάρης Γιάννης, Βιογραφικό Συγγραφέα
ΜΑΝΤΖΑΡΗΣ Γιάννης
Διδάκτωρ Οικονομικών Επιστημών
Αξιολογήσεις
Μόνο συνδεδεμένοι πελάτες που έχουν αγοράσει αυτό το προϊόν μπορούν να αφήσουν μία αξιολόγηση.
Κατηγορίες: Εκπαίδευση, Μάρκετινγκ
Βάρος | 0.5 kg |
---|---|
Συγγραφέας | |
Συγγραφέας | Μαντζάρης Γιάννης |
Σελίδες | 832 |
Διαστάσεις | 17×24 cm |
Εκδοτικός Οίκος | Εκδόσεις iWrite |
Σχετικά προϊόντα
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ ΠΥΡΟΣ & ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το underwriting, τη διαμεσολάβηση και τη διαχείριση μεγάλων επιχειρηματικών κινδύνων.
Επένδυσε για να μην τελειώσουν ποτέ τα όνειρα
Ένας πρακτικός οδηγός που ξεκλειδώνει τα μυστικά του χρηματιστηρίου
Ο Μοναχός που έγινε CEO – 1000 Χρόνια Αθωνικό Management
Μοναχισμός, τεχνοκρατισμός και επιχειρηματική επιτυχία
Αξιολογήσεις
Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.