Επιλογή Σελίδας

Reuters Institute: Έρευνα για τις ψηφιακές ειδήσεις 2016 (Ελλάδα)

0.00 

Το περιβάλλον των µέσων ενηµέρωσης αλλάζει σήµερα σε όλο τον κόσµο µε ταχείς ρυθµούς λόγω παραγόντων όπως οι τεχνολογικές εξελίξεις, οι αλλαγές στη συµπεριφορά του κοινού, καθώς και η επίδραση των ευρύτερων κοινωνικών, οικονοµικών και πολιτικών δυνάµεων που εκτείνονται πέρα από τα ίδια τα µέσα ενηµέρωσης.

Σε λιγότερο από δέκα χρόνια, το Facebook παρέχει ειδήσεις σε περισσότερα άτοµα από οποιοδήποτε άλλο µιντιακό οργανισµό στην ανθρώπινη ιστορία και η πρόσβαση στις ψηφιακές ειδήσεις έχει µεταφερθεί από τους σταθερούς επιτραπέζιους υπολογιστές στα κινητά τηλέφωνα. Επιπλέον, η κάλυψη γεγονότων από την κρίση της Ευρωζώνης µέχρι τη ροή των µεταναστών και των  προσφύγων έχουν διαµορφώσει τον τρόπο µε τον οποίο οι άνθρωποι βλέπουν τα ειδησεογραφικά µέσα και τη σχέση τους µε άλλους παράγοντες, όπως οι κυβερνήσεις και οι επιχειρήσεις.

Οι τάσεις σε κάθε χώρα είναι µοναδικές και διαµορφώνονται από τις ιδιαίτερες δοµές τους και τις ειδικές συνθήκες που επικρατούν σε αυτή. Αντανακλούν όµως την παγκόσµια στροφή προς ένα περισσότερο ψηφιακό, κοινωνικό και ευέλικτο µιντιακό περιβάλλον.

Για να υποστηρίξουµε τους επαγγελµατίες δηµοσιογράφους, τους φορείς λήψης αποφάσεων στη βιοµηχανία των µέσων ενηµέρωσης, την ακαδηµαϊκή κοινότητα και τους πολίτες, το Ινστιτούτο Reuters για τη Μελέτη της Δηµοσιογραφίας του Πανεπιστηµίου της Οξφόρδης διεξάγει κάθε χρόνο από το 2012 την Ετήσια Έρευνα για τις Ψηφιακές Ειδήσεις το 2016 καλύπτοντας 26 χώρες από όλον τον κόσµο.

Είµαστε ευτυχείς που τα δεδοµένα που έχουµε συλλέξει µε το δίκτυο των συνεργατών και χορηγών µας συγκροτούν τη βάση για την παρούσα έκθεση, η οποία εστιάζει στα δεδοµένα για την Ελλάδα. Ελπίζουµε ότι θα συµβάλει στη συζήτηση για την κατάσταση των µέσων ενηµέρωσης και της δηµοσιογραφίας, µια συζήτηση που µπορεί να γίνει αµφιλεγόµενη λόγω της σηµασίας της, αλλά την ίδια στιγµή επωφελείται από τα δεδοµένα και τους αριθµούς που µπορούν να µας βοηθήσουν να καταλάβουµε τι συµβαίνει στις ειδήσεις µας.

Rasmus Kleis Nielsen
Διευθυντής Έρευνας
Ινστιτούτο Reuters για τη Μελέτη της Δηµοσιογραφίας
Πανεπιστήµιο Οξφόρδης

Product Description

Ο Αντώνης Καλογερόπουλος είναι µεταδιδακτορικός ερευνητής στο Ινστιτούτο Reuters για τη Μελέτη της Δηµοσιογραφίας του Πανεπιστηµίου της Οξφόρδης. Το 2015 υποστήριξε την διατριβή του στο Πανεπιστήµιο της Νότιας Δανίας. Το θέµα της ήταν οι επιδράσεις των οικονοµικών ειδήσεων στην κοινή γνώµη. Τα κύρια ερευνητικά του ενδιαφέροντα είναι η πολιτική επικοινωνία και η µελέτη της δηµοσιογραφίας.

Ο Νίκος Παναγιώτου είναι επίκουρος καθηγητής στο Τµήµα Δηµοσιογραφίας & ΜΜΕ του Αριστοτελείου Πανεπιστηµίου Θεσσαλονίκης. Υπήρξε υπότροφος Chevening Scholar Foreign and Commonwealth Office (UK), ενώ δίδαξε µε υποτροφία στα Πανεπιστήµια Universidade Fernando Pessoa Πορτογαλία, University of Luxembourg, APU University στην Ιαπωνία, του Hallym University στη N. Κορέα. Τα κύρια ερευνητικά του ενδιαφέροντα είναι η διεθνής δηµοσιογραφία, η διαχείριση κρίσεων και επικοινωνία και ο γραµµατισµός στα ΜΜΕ.

H Δήµητρα Δηµητρακοπούλου είναι επίκουρη καθηγήτρια στο Τµήµα Δηµοσιογραφίας & ΜΜΕ του Αριστοτελείου Πανεπιστηµίου Θεσσαλονίκης. Είναι κύρια ερευνήτρια για την Ελλάδα σε ποικίλα ερευνητικά ευρωπαϊκά και διεθνή δίκτυα. Τα κύρια ερευνητικά της ενδιαφέροντα είναι η διαδικτυακή και συµµετοχική δηµοσιογραφία, τα µέσα κοινωνικής δικτύωσης και ο ψηφιακός γραµµατισµός.

Additional Information

Συγγραφέας

Αντώνης Καλογερόπουλος, Νίκος Παναγιώτου & Δήµητρα Δηµητρακοπούλου

Σελίδες

58 (έντυπη έκδοση)

Διαστάσεις

16×23 cm

Εκδοτικός Οίκος

Εκδόσεις iWrite

Αξιολογήσεις

Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.

Δώστε πρώτος μία αξιολόγηση “Reuters Institute: Έρευνα για τις ψηφιακές ειδήσεις 2016 (Ελλάδα)”

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πώς μπορώ να αποκτήσω ένα e-book;

Μεταβείτε στη σελίδα του βιβλίου που επιθυμείτε και πατήστε το κουμπί «Προσθήκη στο καλάθι». Το e-book θα προστεθεί στο καλάθι αγορών. Αφού προσθέσετε όσα e-books επιθυμείτε στο καλάθι σας (κουμπί «Συνεχίστε τις αγορές»), πατήστε το κουμπί «Ολοκλήρωση παραγγελίας». Κατά τη διαδικασία της παραγγελίας θα σας ζητηθεί να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας, αν είστε πελάτης, ή να κάνετε νέα εγγραφή πηγαίνοντας στο κουμπί «Ο Λογαριασμός μου». Έπειτα, θα πρέπει να συμπληρώσετε τα εξής προσωπικά στοιχεία χρέωσης: όνομα, επώνυμο, χώρα, διεύθυνση, πόλη, Τ.Κ., τηλέφωνο επικοινωνίας, διεύθυνσηemail. Η πληρωμή της παραγγελίας που περιέχει e-book μπορεί να γίνει με χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, με τραπεζική κατάθεση και με Paypal.

Όταν ολοκληρωθεί η παραγγελία σας, θα λάβετε e-mail με τα στοιχεία του προσωπικού λογαριασμού σας στην ιστοσελίδα μας (e-mail που χρησιμοποιείτε και κωδικό πρόσβασης). Με αυτά τα στοιχεία θα συνδεθείτε στο προσωπικό σας προφίλ, στο οποίο μπορείτε να δείτε όλες τις παραγγελίες που έχετε κάνει, καθώς και τα αγορασμένα σας e-book.

  • Είναι απαραίτητο να έχετε λογαριασμό για να αποκτήσετε και να διαβάσετε ένα e-book. Αν έχετε ήδη λογαριασμό στην ιστοσελίδα μας από προηγούμενη αγορά σας, δεν χρειάζεται να κάνετε νέα εγγραφή.
  • Προσοχή: πρέπει να κατεβάσετε το e-book μέσα σε μία εβδομάδα από την ημερομηνία αγοράς.

Δίπλα σε κάθε e-book υπάρχει ένα γαλάζιο πλήκτρο μεταφόρτωσης (Link), επιλέγοντάς το, θα λάβετε το αρχείο του e-book στον υπολογιστή σας ή τη συσκευή από την οποία έχετε συνδεθεί (κινητό ή tablet).

Πώς μπορώ να διαβάσω τα e-books των Εκδόσεων στον ηλεκτρονικό υπολογιστή μου;

Το αρχείο e-book που θα λάβετε τελειώνει στα στοιχεία .acsm . Για την ανάγνωση αυτού του αρχείου πρέπει να κατεβάσετε στον υπολογιστή σας το πρόγραμμα Adobe Digital Editions (ADE) , που διατίθεται δωρεάν από την Adobe εδώ https://www.adobe.com/solutions/ebook/digital-editions/download.html και λειτουργεί σαν μια ψηφιακή βιβλιοθήκη των αγορασμένων σας e-book. Αφού εγκαταστήσετε το πρόγραμμα και δημιουργήσετε τον προσωπικό σας λογαριασμό στην Adobe, μπορείτε με διπλό κλικ στο αρχείο .acsm ή μεταφέροντας το αρχείο επάνω στο εικονίδιο του Adobe Digital Editions, να περάσετε στην ψηφιακή σας βιβλιοθήκη το e-book που μόλις αγοράσατε.

Το ADE αποθηκεύει τα αρχεία στον υπολογιστή σας μέσα στο My Documents (Τα έγγραφά μου), στον φάκελο My Digital Editions. Το βιβλίο αυτό θα εμφανίζεται από εδώ και πέρα σε κάθε συσκευή στην οποία χρησιμοποιείτε το Adobe Digital Editions με τα στοιχεία του λογαριασμού σας.

Προσοχή: Εάν δεν κάνετε Authorize το Adobe Digital Editions, θα δυσκολευτείτε να διαβάσετε τα βιβλία που αγοράσατε.

Πώς μπορώ να διαβάσω τα e-books των Εκδόσεων στο κινητό smartphone ή στο tablet μου;

Tο πρώτο βήμα που πρέπει να κάνετε είναι να δημιουργήσετε ένα Adobe ID, αν δεν έχετε ήδη.

Ανάλογα με τη συσκευή σας, πρέπει να κατεβάσετε μια εφαρμογή ανάγνωσης e-books η οποία θα είναι συμβατή με το Adobe DRM (π.χ. Adobe Digital Editions).

Αφού εγκαταστήσετε την εφαρμογή, ανοίξτε το Μενού “Info” (i) και επιλέξτε Accounts και Authorize καταχωρώντας το Adobe ID που δημιουργήσατε .

Με την αγορά ενός e-book, θα λάβετε ένα link στο email σας. Πατήστε το link και επιλέξτε άνοιγμα με την εφαρμογή ανάγνωσης e-books που έχετε επιλέξει.

Εναλλακτικά, μπορείτε να μπείτε στην ιστοσελίδα μας www.iwrite.gr και να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας. Από εκεί μπορείτε να κατεβάσετε το e-book σας.

Τι περιορισμοί υπάρχουν στα e-books;

Όλα τα βιβλία που αγοράζετε, μπορείτε να τα διαβάσετε και να τα διαχειριστείτε για λόγους προστασίας πνευματικών δικαιωμάτων μόνο μέσα από Adobe Digital Editions για υπολογιστές και readers, και μέσα από τις αντίστοιχες εφαρμογές στα tablets. Λόγω της κρυπτογράφησης τα βιβλία δεν μπορούν να εκτυπωθούν ούτε και να αντιγραφούν. Έχετε όμως το δικαίωμα να περάσετε κάθε βιβλίο μέχρι και σε 6 συσκευές. Για να το κάνετε αυτό, θα πρέπει να ενεργοποιήσετε τις αντίστοιχες συσκευές με το ΙΔΙΟ Adobe ID.

Pin It on Pinterest

Share This
X