Επιλογή Σελίδας

Νευρομάρκετινγκ

15.00 

Το Νευρομάρκετινγκ, που παρουσιάζεται σε αυτό το βιβλίο με πρακτικό τρόπο, είναι νέος κλάδος της επιστήμης που προκύπτει από την συνέργεια της ιατρικής, της νευρολογίας, της ψυχολογίας και του μάρκετινγκ.

Διαβάζοντας το βιβλίο αποκαλύπτεται ο ρόλος της όρασης, του ήχου, της μυρωδιάς, της αφής, της γεύσης και των συναισθημάτων στο εμπόριο.
Παρουσιάζονται ενδεικτικοί τρόποι διέγερσης των αισθήσεων σε ποικίλα επαγγέλματα, δίνοντας απαντήσεις σε ερωτήματα, όπως:

πως η όραση δημιουργεί την πρώτη εντύπωση;
με ποιο τρόπο οι ήχοι ενισχύουν τα συναισθήματα;
γιατί η όσφρηση εμπλουτίζει την εμπειρία του πελάτη;
πότε η αφή οδηγεί στην οικειοποίηση των αντικειμένων;
τι αναμνήσεις ανακαλεί η γεύση;

Αυτό είναι το βιβλίο των πέντε αισθήσεων του εμπορίου, της «άυλης μορφής» των υλικών πραγμάτων και της αφηγηματικής πώλησης.
Ένα βιβλίο που συνδέει το εμπόριο με την λογοτεχνία, βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών και αυξάνει τις πωλήσεις!

Περιγραφή

Ο Οδυσσέας Κόλλιας είναι Οικονοµολόγος, Εκπαιδευτής και Σύµβουλος Επιχειρήσεων. Είναι απόφοιτος του Πανεπιστηµίου Πειραιά και κατέχει Master in Business Administration (M.B.A.) από το Πανεπιστήµιο της Γλασκώβης. Έχει διατελέσει στέλεχος στο τµήµα Marketing του Ο.Τ.Ε. και σε ιδιωτικές επιχειρήσεις στις πωλήσεις και το µάρκετινγκ.

Η ειδικότητά του στην εκπαίδευση ενηλίκων, όπου είναι πιστοποιηµένος εκπαιδευτής, είναι: «Εξυπηρέτηση πελατών», “Marketing” και «Πωλήσεις». Διδάσκει σε πτυχιακά, µεταπτυχιακά και επιχειρησιακά προγράµµατα συνεργαζόµενος µε τον Δηµόσιο τοµέα και φορείς της Δια Βίου Μάθησης.

Έχει διδάξει σε πολλές επιχειρήσεις και συνεργάζεται µε το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήµιο Αθηνών, το Κ.Ο.Ε. του Οικονοµικού Πανεπιστηµίου Αθηνών, τα Ελληνικά Ταχυδροµεία, την ΕΣΕΕ, την ΕΕΔΕ, την ΓΣΕΕ, το ΕΚΔΔΑ, τον ΕΟΜΜΕΧ.

Έχει συγγράψει εκπαιδευτική ύλη και διδάσκει σε e-Learning προγράµµατα του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστηµίου Αθηνών, των ΕΛ.ΤΑ. και της ΕΣΕΕ.

Είναι Σύµβουλος Επιχειρήσεων στην ΓΣΕΒΕΕ και το ΕΕΑ και εθελοντής µέντορας στο COSME.

Είναι συγγραφέας επιχειρηµατικών βιβλίων και άρθρων µε επικέντρωση στην Μικροµεσαία επιχείρηση που είναι γραµµένα µε κατανοητό τρόπο και παραδείγµατα.

Στόχος του Οδυσσέα Κόλλια είναι η αναβάθµιση της ποιότητας των παρεχόµενων υπηρεσιών στην Ελλάδα.

Eίναι µέλος του Academy of International Business, της Ελληνικής Ακαδηµίας Μάρκετινγκ, του Ε.Ι.Μ., της ΕΕΔΕ, της Επιστηµονικής Ένωσης Εκπαίδευσης Ενηλίκων και του Συλλόγου Ελλήνων Αποφοίτων του Πανεπιστηµίου της Γλασκώβης.

Facebook: Odyssefs Kollias – Οδυσσέας Κόλλιας
LinkedIn: Odyssefs Kollias
Instagram: odyssefs_kollias

Επιπρόσθετες Πληροφορίες

Συγγραφέας

Οδυσσέας Κόλλιας

Σελίδες

344

Διαστάσεις

14 x 21 cm

Εκδοτικός Οίκος

Εκδόσεις iWrite

ISBN

978-960-627-117-5

Αξιολογήσεις

Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.

Δώστε πρώτος μία αξιολόγηση “Νευρομάρκετινγκ”

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

three + 12 =

Μπορεί επίσης να σας αρέσει…

Pin It on Pinterest

Share This
X